In orice activitate de productie, reducerea perioadei de inactivitate a utilajelor datorata unor defectiuni tehnice este esentiala.
De aceea, intotdeauna cand alegeti un furnizor pentru linia de productie pe care o doriti este foarte important sa acordati o atentie deosebita activitatii de service in garantie si post-garantie, aprovizionarea cu piese de schimb.
Stedax Consulting SRL asigura activitatea de service in garantie si post-garantie, stoc de piese de schimb, astfel incat pierderile datorita defectiunii utilajelor sa fie minime.
Etapele necesare pentru remedierea unei defectiuni:
1. Determinarea cauzei se face coreland mesajele de eroare care apar pe display-ul masinii cu sectiunea aferenta din manualul tehnic.
2. Daca aceasta identificare nu o poate realiza operatorul masinii se va lua legatura imediat cu inginerul de service.
3. Majoritatea defectiunilor se remediaza urmand pasii explicitati de catre inginerul de service sau on line de catre departamentul de service al producatorului.
4. In cazul in care defectiunea nu poate fi remediata, asiguram asistenta tehnica in maxim 48 de ore de la data solicitarii.